
H πολυεθνική αλυσίδα παρασκευής και παράδοσης πίτσας Domino’s, ξεκίνησε μια νέα κοινωνική εκστρατεία των μέσων ενημέρωσης στην Αυστραλία, η οποία επιτρέπει στους χρήστες του Facebook να δημιουργήσουν μια νέα πίτσα, η οποία θα εισαχθεί στην αυστραλιανό μενού του.
Η Domino’s προωθεί το προιόν της ως η πρώτη κοινωνική πίτσα των μέσων μαζικής ενημέρωσης στον κόσμο.
Η τεράστια αυτή αλυσίδα πίτσας έχει δημιουργήσει ένα application «Social Pizza» στο Facebook, που επιτρέπει σε 480.000 Αυστραλούς οπαδούς της να δημιουργήσουν μια πίτσα για το μενού της Domino’s μέσω ψηφοφορίας για την αγαπημένη τους κρούστα, σάλτσα και συστατικά της.
Η εκστρατεία ξεκίνησε χθες και θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή 25 Μαρτίου 2012. Η πιο δημοφιλής επιλογή από όλα τα παραπάνω υλικά κάθε μέρα, θα προστείθεται στην πίτσα.
Όταν η συνταγή της πίτσας τελειώσει, όλοι οι φαν της Domino’s’ στο Facebook θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ΑU$ 1.000 ονομάζοντας την καινούργια πίτσα.
[youtube id=”mQx97f9gIvM” ][/youtube]
Πηγή: